Co dělám?
Pomáhám při učení anglického jazyka. Důležité je slovo „pomáhám“. Poskytnu Vám strukturu, podporu a nadhled o tom, co je důležité a co není důležité. Budu také rád, pokud se na společné lekce budete těšit. Jako lektor zde nicméně nejsem od toho, abych poskytoval primární motivaci k výuce jazyka. Nejlépe se totiž spolupracuje, když obě strany vědí, co chtějí a co mají očekávat.
Je mi jasné, že dobrý učitel je osobitý, umí zaujmout a poučit se od ostatních. Samozřejmostí z mé strany je pozitivní, flexibilní a zodpovědný přístup. Podobný přístup k lekcím očekávám i z Vaší strany. Při hodinách se studenty používám angličtinu v maximální možné míře. Nezáleží na tom, jestli jste začátečník nebo pokročilý, senior nebo junior. Pokud máte chuť se učit novým věcem nebo „jen“ máte angličtinu rádi, budeme si rozumět.
Dle mého názoru je nutné upustit od přežitých metod, kdy studenti sedí za lavicemi a poslušně papouškují to, co chce učitel slyšet. Dialog a konverzace je proto základem mých lekcí a učebnice se studenty používáme výjimečně. V dnešní době je bohužel stále běžné, že rozdíl mezi lektorem jazykové školy a učitelem státní školy je ten, že ten první jmenovaný má menší skupinky žáků. Není se pak čemu divit, že studenti nemají o jazyk zájem, když je jim prezentován skrze irelevantní a zbytečná témata. Jazyk je nástrojem myšlení a musí mít svá pravidla, ale ještě důležitější je umět myslet sám za sebe!